צו עיכוב יציאה מהארץ

הזמנת שירות צו עיכוב יציאה מהארץ
נציג לבדיקת אישור יציאה מהארץ

30 ₪

*תוך פחות משעה (עד 24 שעות לא בשבת וחגים)

פגישת ייעוץ און ליין

200 ₪

*עד 20 דק'

הגשת בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

950 ₪

*יש לשלוח את המסמכים הדרושים

מאמרים

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ טלפון
בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ טלפון

בדיקה אם אני יכול לצאת מהארץ היא דבר פשוט אשר יכול לחסוך לכם הרבה כאבי ראש. יתכן כי עומד נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ ואינכם מודעים לזה. אז באילו נסיבות מוטל צו עיכוב

בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ

בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ היא דבר אשר עשוי להידרש במידה ומתנהלים נגדכם הליכי הוצאה לפועל. יתכנו גם נסיבות אחרות הקשורות למשפט הפלילי בגינן יוטל איסור יציאה

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ
צו עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ היא דבר פשוט שתוכלו לעשות בעצמכם. אינכם זקוקים לעורך דין לצורך ביצוע הבדיקה. אך במידה ואכן הוטל עליכם צו עיכוב יציאה מהארץ, בהחלט תזדקקו לעזרה משפטית באמצעות עורך

צו עיכוב
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת עיכוב יציאה מהארץ הזמנת שירות בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ נציג לבדיקת אישור יציאה מהארץ 30 ₪ המשך *תוך פחות משעה (עד 24 שעות לא בשבת וחגים) פגישת ייעוץ און ליין 200

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ היא דבר פשוט שתוכלו לעשות בעצמכם. אינכם זקוקים לעורך דין לצורך ביצוע הבדיקה. אך במידה ואכן הוטל עליכם צו עיכוב יציאה מהארץ, בהחלט תזדקקו לעזרה משפטית באמצעות עורך דין לביטול הגבלת יציאה מהארץ.

עיכוב יציאה מן הארץ הוא סנקציה חמורה המוטלת בנסיבות בהן ישנו חשש כי אדם יחמוק מן הדין או מתשלום חוב. סנקציה זו קיימת גם במשפט הפלילי וגם בתחום החובות הכספיים. במאמר זה לא נדון בנושא בהקשר של המשפט הפלילי אלא נתמקד בענייני חובות בהוצאה לפועל.

הצו אינו ניתן בתור עונש, אלא בתור אמצעי למניעת בריחת החייב. ישנן נסיבות מוגדרות בהן מוטל הצו והליך מסודר.

לרשם ההוצאה לפועל הזכות להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ מתוקף סעיף 14 בחוק ההוצאה לפועל:

”(א)  היה לרשם ההוצאה לפועל יסוד להניח שהחייב עומד לצאת את הארץ בלי לפרוע את החוב או להבטיח את פירעונו, רשאי הוא לצוות על עיכוב יציאתו מן הארץ ועל הפקדת דרכונו או תעודת המסע שלו; ואולם אם נתן רשם ההוצאה לפועל צו תשלומים לפי סעיפים 7א, 69(ב) או 69א והחייב מקיים את הוראות הצו, לא יצווה רשם ההוצאה לפועל על עיכוב יציאתו של החייב, אלא אם כן שוכנע כי יציאתו של החייב מן הארץ עלולה לסכל את ביצוע פסק הדין.
(ב)  סירב החייב להפקיד דרכונו או תעודת המסע כאמור, רשאי רשם ההוצאה לפועל לצוות על מעצרו עד להפקדתם, ובלבד שהחייב לא ייעצר משום כך ליותר משבעה ימים.
(ג)   רשם ההוצאה לפועל רשאי, במקום לצוות כאמור בסעיף קטן (א), להתנות את יציאת החייב מן הארץ במתן ערובה להנחת דעתו כדי להבטיח את ביצוע פסק-הדין.

הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ דורשת נסיבות מוצדקות, עצם קיום החוב בפני עצמה היא אינה סיבה להטלת הצו, יש צורך לשכנע את רשם ההוצאה לפועל כי קיים חשש להתחמקות מתשלום החוב.
הנסיבות היחידות בהן הצו מוטל באופן אוטומטי כי כאשר הוגשה בקשה לאיחוד תיקים או חדלות פירעון. למרות שבמקרה של איחוד תיקים עומדת לרשם הזכות לא לעשות זאת מטעמים מיוחדים. הסיבה היא לא רק למנוע התחמקות מתשלום החוב, אלא גם למנוע את תפיחת החוב בשל ההוצאות הכרוכות בנסיעה לחו“ל.

צו עיכוב יציאה מן הארץ בדרך כלל מוגבל לשנה אחת, בסופה הרשם רשאי לתת צו חדש, למעט המקרים הבאים בהם הצו ניתן לצמיתות: חוב מזונות, חייב מוגבל באמצעים או הליך איחוד תיקים/חדלות פירעון.

במידה והוטל עליכם הצו, ניתן לפעול באמצעות עורך דין לביטול הגבלת יציאה מהארץ.

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ אונליין

יש משהו מאוד שונה בצו עיכוב יציאה מהארץ, הוא ניתן באופן מיידי ולא בנוכחותכם. אם ישנו חשש שאדם יתחמק מתשלום חוב, אנשי ההוצאה לפועל אינם יכולים להודיע לו כי שוקלים להוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, כך יוכל להאיץ את בריחתו. המשמעות של זה היא שחייב יכול למצוא את עצמו מגלה כי אינו יכול לצאת מהארץ רק כאשר הוא נמצא בשדה התעופה ושמו עולה במחשב של משטרת הגבולות. זהו מצב מאוד לא נעים. כל ה ”לא ידעתי, לא אמרו לי“ לא תופס כאן, אתם פשוט תצטרכו להסתובב ולחזור לביתכם.

על מנת להימנע ממצב זה, במקרה שעומד נגדכם חוב, כדאי לבצע בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ. זה יחסוך לכם את כל אי הנעימויות ויאפשר לכם לנקוט בצעדים לצורך ביטול הצו. ניתן לבצע בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ באופן עצמי באמצעות המוקד הטלפוני *3450.

במידה וביצעתם בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ וגיליתם שעומד נגדכם הצו, פנו מייד אל עורך דין לביטול הגבלת יציאה מהארץ. החוק מאפשר להגיש בקשה, התלויה בנסיבות להסיר את המגבלה. זהו אינו ביטול גורף, אלא אישור חד פעמי התקף לנסיעה ספציפית. במידה ותזדקקו לצאת בשנית, שוב תצטרכו לעבור את ההליך.

עורך דין לביטול הגבלת יציאה מהארץ

הבקשה מתבצעת באמצעות טופס 214. ננסה להסביר את ההליך בצורה פשוטה, אך כמובן יש לעשות אותו באמצעות עורך דין הוצאה לפועל:

יש לעמוד בכל התנאים הבאים:

  1. עמידה בכל תנאי הסדר החוב שנקבע עבורכם.
  2. סיבה מוצדקת לנסיעה. אם בא לכם חופשה, תשכחו מזה. נסיעת עבודה, עניין רפואי וכו‘ הם הדברים שתופסים.
  3. בטוחות להבטחת התשלום. בדרך כלל נדרשים שני ערבים.
  4. מימון הנסיעה וכל ההוצאות על ידי צד ג‘.

הזמן האידאלי להגשת הבקשה היא 14 יום לפני מועד הנסיעה, במקרים מוצדקים ניתן לעשות זאת בהליך מזורז.

Ⓒ כל הזכויות שמורים לאבינו שבשמים Avinu.co.il
סגור
0
Would love your thoughts, please comment.x
טופס מילוי פרטים לבדיקת אישור יציאה מהארץ

לתשלום מאובטח

30 ₪