מדוע להיעזר בעורך דין מומחה לענייני משרד הביטחון זה הדבר הנכון עבורכם?

יחסית לבני מדינות אחרות, אנחנו, הישראלים, מיליטריסטים למדי. למעשה, מהרגע שבו אנחנו נולדים, איכשהו, כל החיים שלנו, נוגעים-לא נוגעים לצבא – כשאנחנו נולדים, מאחלים להורים שלנו שכשנגדל, לא תהיינה מלחמות ולא נצטרך להתגייס, אנחנו מתחפשים בפורים לחיילים, אנחנו מתגייסים בגיל 18, וגם לאחר השחרור, אנחנו משרתים במילואים לא מעט ימים בשנה. כשאנחנו מקבלים שחרור מהמילואים, יש לנו כבר בן או נכד בצבא, וחוזר חלילה. כך, שבעצם, כמעט כל אספקט בחיים שלנו\ נוגע, איכשהו, בצבא. אבל, מה קורה כשאותו מפגש עם הצבא מסתיים לא בטוב, במחלה הנגרמת במהלך או כתוצאה מהשירות הצבאי? בבעיות נפשיות שמתעוררות? אז, במקרים כאלה של רשלנות רפואית בצבא, חשוב שיעמוד לצידכם עורך דין משרד הביטחון.

עורך דין משרד הביטחון – מה ייחודו?

למעשה, לכאורה, כל עורך דין העוסק בנזיקין היה יכול לייצג נכה צהל את מי שנפגע במהלך שירותו הצבאי או שהוא סובל, גם לאחר שחרורו, כתוצאה מדברים שחווה בשירות הצבאי. אבל, זה רק לכאורה, מאחר ומערכת הביטחון הינה מערכת מורכבת ובירוקרטית למדי, שאף היא, כמערכות גדולות אחרות, אינה ממהרת לשאת באחריותה למקרים שונים. תחת זאת, היא מעדיפה להעביר את התובעים אותה דרך שבעה מדורי גיהנום, כך, שהם יתייאשו מהסיכוי למצות את זכויותיהם וירימו ידיים. והאמת? במרבית המקרים, כאשר האדם או המשפחה התובעים אינם מלווים בעורך דין המתמחה בתחום הביטחון, זה גם מצליח – התובעים (או החושבים לתבוע) מתקפלים ומעדיפים לוותר, למרות שהצדק – לצידם.

מדוע להיעזר בעורך דין מומחה לענייני משרד הביטחון זה הדבר הנכון עבורכם?

יש לכם תביעה נגד משרד הביטחון? אל תוותרו

למרות המציאות העגומה (ואתם יכולים להאמין לנו – היא הרבה יותר עגומה ממה שתיארנו), אין המדובר במלחמה נגד תחנות רוח, ואתם בהחלט יכולים לזכות בתביעה כזו. זאת, בתנאי שלצידכם עומד עורך דין משרד הביטחון המתמצא בדרכי הפעולה של המערכת, מכיר את כל הפחים והמלכודות הקטנים המצויים בה, ואף יודע להיזהר ולהזהיר אתכם מהם. כישוריו של עורך דין כזה אינם מצטמצמים לאספקט המקצועי-משפטי בלבד, אלא רחבים הרבה יותר מכך, ולכן, הוא עשוי לספק לכם את הפתרון היעיל ביותר במקרה של תביעה מול מערכת הביטחון.

 

עוד באתר אינדקס עורכי דין

רשלנות רפואית

ייפוי כוח מתמשך

קידום אתרים